Sunday, December 12, 2010

MenCaRi erTi KehiduPaN........

Assalamualaikum...hye,,

tk thula npe blh trpk nk ckp psl mnde ni...ble te ckp psl kehdpn...ada plbgai erti....apa y kte cr dlm khdpn ini slain mncri keredhaan Allah...apa y kte hrpkan dlm sesebuah kehdpn....org ckp idup ni mcm roda kadang2 te kat atas n ble2 masa je kte blh kat bwh.....ermmm...mencari kedhaan Allah mrupakan kunci erti kehidupan pd aku...Allah y hakiki...Allah y satu...tp aku sering leka ngan godaan dunia....sering kali aku trsasar dr tujuan dn hrapan aku sendiri....apa pun erti sesebuah kehidupan pd kita....kita semua brbalik pd y satu iaitu Allah y hakiki......dlm kte mngejar keindahan dunia,,,jng te lupe keindahan di akhirat i2 lebih indah dr segala-galanya...ingatlah jnji Allah i2 pasti.... ya Allah jng biarkan aku hayut dlm keindahan dunia y melalaikan...jng biarkan aku tersasar dr tujuan aku di jdikan di muka bumi ini...iaitu brsujud pdMu...mncari keredhaan Mu..
****mngingat kan diri ku......tk ada niat nk nasihatkan sapa2....**** (^_^)



No comments:

Post a Comment