Friday, November 11, 2011

iNsan BiasA.....

aku hanya insan biasa y sering klilaf..
aku sering lalai
aku sering lupe
acapkali juga aq tersasar dr apa y aku perjuangkan..
andai bisa ku undur waktu
aku ingin membetulkan segala kesilapan y dh aq lakukan...
tp i2 hanya hayalan dn terus mnjd hayalan..
bilakala aku sedar kdng2 sdh trlmbt...adakala masih blm...
hnya kata syukur y mamapu ku pnjatkan... 


aku sedar tiada y smpurna..
setiap apa y brlaku psti ada sebab y tdk prnh kita ketahui..
Maha suci Allah tlh merancang sesuatu y sempurna buat kita..adakala kte sndiri tdk menjangkanya..
bukankah perancangan Allah i2 lbh sempurna??
namun jgn sesekali kte leka..lalai dn melupakanNYA kerna apa saja kenikmatan y kita nikmati...mungkin tdk lama...kerna semua ini pinjama drNYA....


aku hnya mampu brdoa 
'YA ALLAH tetapkan IMAN ku dlm mengingati dn berjihad di jlnMU'~~~

No comments:

Post a Comment